lørdag den 9. januar 2016

Faktisk ka' jeg slet ikke li' hæklede aber...

Sådan en hæklet version af den ikoniske træabe lavet af Kaj Bojesen i 1951 - hva' laver den på min blog, når jeg faktisk slet ikke ka' li' hæklede aber? Det begyndte som et bestillingsprojekt fra min mor i februar sidste år (!). Jeg var lidt modvillig, da jeg modtog garnet, for jeg er ikke så god til bestillingsopgaver, som jeg ikke selv har indflydelse på, hvordan skal se ud. Samtidig har jeg det også lidt svært med pynteting, som "alle" gerne vil have fingrene i, som for eksempel aben her fra Kaj Bojesen

Der skulle da også gå 3/4 år, før jeg fik den færdig, men nu hvor den er afleveret til min mor, synes jeg alligevel den blev meget fin... Opskriften findes til gratis download ved at følge dette link: http://kreaposen.blogspot.dk/2014/04/kay-bojesen-abe-2.html

Rigtig godt nytår til jer alle! Håber vi får en masse kreative projekter fra hånden i år (abens år i Japan).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar